Vakance: Mārketinga vadītājs/-a. Attālināts, ~50% slodzes darbs.
SIA "Bezrindas.lv" ir viena no vadošajām pasākumu un starppilsētu autobusa biļešu pārdošanas platformām. Esam draudzīgs, efektīvs, 100% Latvijas uzņēmums ar ambicioziem izaugsmes plāniem.
Mēs, SIA “Bezrindas.lv” darbinieki, neesam roboti un mūsu dzīves nesastāv tikai no darba. Mēs esam cilvēki, kuriem ir ģimenes, dažādas intereses un hobiji. Mums patīk efektīvi un pilnvērtīgi izmantot savu laiku. Tāpēc mēs lieki netērējam laiku satiksmē, bet strādājam attālināti un pārsvarā tikai ~4 stundas dienā. Esam pārliecinājušies, ka šādi katrs no mums jūtās labi, ir maksimāli efektīvs, radošs un spēj paveikt izcili visus darba pienākumus, kā arī mums ir pietiekoši laika ģimenei, hobijiem un citām interesēm.
Vēlamies, lai katrs mūsu komandas biedrs, atbalstītu šīs vērtības un spētu efektīvi savienot savu privāto dzīvi un intereses ar darba pienākumiem, nodrošinot dinamisku izaugsmi sev, katram no mums un uzņēmumam kopumā.
Aicinām darbā: Mārketinga vadītāju (~98% attālināti, ~50% slodzes)
Amata mērķis:
Plānot, vadīt un organizēt mārketingu, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību, ieņēmumus, peļņu un tirgus daļu, kā arī nodrošina jaunu tirgus segmentu un teritoriju apguvi.
Galvenie darba pienākumi:
1. Mārketinga stratēģijas veidošana:
• veikt tirgus izpēti;
• analizēt mērķa tirgu, patērētāju vēlmes, vajadzības un uzvedību tirgū;
• formulēt mārketinga mērķus un izstrādāt stratēģiju, saskaņā ar organizācijas attīstības stratēģiju;
• meklēt jaunus tirgus;
• plānot, izstrādāt un kontrolēt mārketinga budžetu.
2. Zīmolu un produktu vadīšana:
• izstrādāt īstermiņa un ilgtermiņa zīmola stratēģiju;
• izveidot zīmola koncepciju un koordinēt tā īstenošanas procesu;
• vadīt un attīstīt produktus;
• izstrādāt un īstenot zīmola un/vai produkta vadības aktivitāšu plānu.
3. Mārketinga komunikācijas vadīšana:
• formulēt mārketinga komunikācijas mērķus un stratēģiju;
• izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu;
• pārzināt un integrēt mārketinga komunikācijas rīkus.
4. Mārketinga nodaļas vadīšana un komunikācija:
• mārketinga nodaļas darba organizēšana un personāla vadība;
• draudzīga komunikācija ar klientiem, potenciālajiem klientiem, sadarbības partneriem un uzņēmuma darbiniekiem telefoniski, e-pastā un dažādās saziņas platformās, kā arī sociālajos tīklos;
• piedalīšanās ar darba pienākumiem saistītu procesu aprakstu, apmācību, video instrukciju, reklāmu, kā arī citas informācijas izveidē, saskaņošanā un pilnveidē;
• sociālo tīklu satura veidošanas un komunikācijas vadlīniju izstrāde, ievērošanas kontrole un satura izplatīšanas organizēšana;
• dalība sanāksmēs, konferencēs, apmācībās, pārrunās un citos notikumos.
Mēs piedāvājam:
• stabilu atalgojumu;
• prēmijas un bonusus par labiem darba rezultātiem;
• pienākumu veikšanai nepieciešamās apmācības;
• draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
• iespēja apmeklēt dažādus pasākumus;
• pilnas sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika izturēšanas.
Prasības:
• pieredze mārketingā, pārdošanas procesu un personāla vadībā;
• pozitīva un draudzīga personība;
• mērķtiecība un analītiska domāšana;
• teicamas komunikācijas, vadības un organizatoriskas prasmes;
• labas iemaņas darbā ar “Microsoft Office”, “Zoom” lietotnēm, kā arī sociālajiem tīkliem;
• precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• spēja saprast un izmantot dažādas informācijas pārvaldīšanas sistēmas;
• teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
• augstākā izglītība ar amatu saistītā jomā (var būt pēdējo kursu students/-e);
• vismaz 1 gada pieredze mārketinga komunikāciju vadības vai līdzīgā amatā;
• zināšanas un pieredze pasākumu un transporta biļešu jomā, informācijas tehnoloģijās, kā arī amatam atbilstoša papildus izglītība un kursu apguve, tiks uzskatīta par papildus priekšrocību.
Darba vieta:
Attālināts darbs tiešsaistē, kuru var savienot ar studijām, hobijiem un ģimenes interesēm. Darba vietā ir nepieciešams labs mobilo sarunu tīkla pārklājums, kā arī stabils internets. Uzņēmums nodrošina arī iespēju strādāt daļu vai visu darba laiku SIA “Bezrindas.lv” birojā, kurš atrodas Rīgā, Augusta Deglava ielā 66.
Darba laiks un noslodze:
Nepilna laika darbs, apmēram pus slodze. Darba apmērs ir atkarīgs no darbinieka darba ātruma, iesaistes un izvirzītajiem mērķiem. Darba grafiku iespējams saskaņot ar uzņēmuma vadītāju. Vismaz daļa darba pienākumu un komunikācijas jāveic darba dienās, laikā starp 9:00 un 17:00. Nepieciešama attālināta klātbūtne ikrīta darbdienu tiešsaistes sapulcēs (no 9:30-9:50) un iknedēļas sapulcē trešdienās laikā no 11:30 - 12:00. Sapulču laiki var mainīties, darba kolektīvam par to vienojoties.
Atalgojums:
Stabils pamata atalgojums un prēmijas par labiem uzņēmuma izaugsmes rezultātiem. Pamata bruto stundas likme, atbilstoši faktiskajai noslodzei, pārbaudes laikā ir. noteikta 15 € stundā, bet pēc pārbaudes laika – 18 € stundā.
Pēc pārbaudes laika, darbiniekam ir iespēja saņemt ceturkšņa un ikgadējās prēmijas. Nosakot prēmijas, tiek ņemts vērā uzņēmuma kopējais un darbinieka individuālais veikums. Ja tiek izpildīti uzņēmuma finanšu mērķi un ir teicams darbinieka sniegums, ceturkšņa prēmijas tiek aprēķinātas līdz 50% apmērā no darbinieka vidējās algas un gada prēmijas līdz 100% apmērā no darbinieka vidējās algas.
Papildus dati
Pakļautība: Uzņēmuma vadītājam.
Pakļautie darbinieki: divi nepilnas slodzes darbinieki. Mārketinga nodaļa var tikt paplašināta.
Nodarbinātība tiek organizēta atbilstoši profesijas standartam “Tirgvedības (mārketinga) vadītāja” profesijas standarta, profesijas kods: 2431 03.
PIETEIKŠANĀS:
Pieteikties vakancei ieteicams tūlīt, jo tiklīdz atradīsim piemērotu kandidātu, vakance tiks slēgta. Pieteikumu un CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi theskyisthelimit@bezrindas.lv.
Pēc pieteikšanās atbilstošākie pretendenti tiks aicināti uz nākamo atlases kārtu.
Uz iespējamiem kandidātu jautājumiem par uzņēmumu, darbu un vakanci uzņēmuma pārstāvji atbildēs darba intervijā pretendentiem, kuri saņems uzaicinājumu uz interviju.
Turpmākā informācija par atlases procesa gaitu tiks publicēta Bezrindas.lv mājas lapā aktualitāšu sadaļā, papildinot šo rakstu.