bezrindas.lv
bezrindas.lv
  • Transports
  • Pasākumi
  • Dāvanas
Ienākt
Jaunums:
Reģistrējies un izmanto dažādas priekšrocības!
0
0:00
  • Transports
  • Pasākumi
  • Dāvanas

Saziņa

Sūtīt

Visas aktualitātes
Vakance: Klientu apkalpošanas speciālists/-e. ~95% attālināts, ~50% slodzes darbs

Vakance: Klientu apkalpošanas speciālists/-e. ~95% attālināts, ~50% slodzes darbs

16.10.2025.

BezRindas ir dinamisks un inovatīvs uzņēmums, kura mērķis ir uzturēt un pilnveidot biļešu pārdošanas platformu, kas savieno cilvēkus ar unikāliem notikumiem un transporta pakalpojumiem.

Mums ir svarīgi sniegt izcilus pakalpojumus mūsu klientiem un vienlaikus veidot līdzsvarotu darba un privātās dzīves balansu. Mēs izmantojam efektīvi un pilnvērtīgi savu laiku. Tāpēc mēs lieki netērējam to satiksmē, bet pārsvarā strādājam attālināti un parasti tikai ~4 stundas dienā. Esam pārliecinājušies, ka šādi katrs no mums jūtās lieliski, ir maksimāli efektīvs, radošs un spēj paveikt izcili visus darba pienākumus, kā arī mums ir pietiekoši laika, ko atvēlēt savai izaugsmei, ģimenēm, hobijiem un citām interesēm.

Aicinām darbā: Klientu apkalpošanas speciālistu/-i (95% attālināti, ~50% slodzes).

Amata mērķis
Laimīgi pasākumu organizatori un biļešu pircēji, kas vienmēr jūtas droši sadarbībā ar BezRindas, jo par viņiem rūpējas atsaucīgs/-a, laipns/-a un kompetents/-a klientu apkalpošanas speciālists/-e.

Darba pienākumi
• Draudzīga komunikācija ar klientiem, potenciālajiem klientiem, sadarbības partneriem un uzņēmuma darbiniekiem telefoniski, e-pastā un dažādās saziņas platformās, kā arī sociālajos tīklos.
• Informācijas sniegšana par uzņēmuma pakalpojumiem, dažādu dokumentu sagatavošana un koordinēšana.
• Biļešu pārdošanas sistēmas administrēšana atbilstoši klientu un uzņēmuma vajadzībām.
• Ieteikumu izstrāde biļešu pārdošanas sistēmas un procesu pilnveidei.
• Ar darba pienākumiem saistītu procesu aprakstu un video instrukciju, kā arī citas vajadzīgās informācijas sagatavošana.
• Piedalīšanās sociālo tīklu satura veidošanā un komunikācijās.
• Pamatā attālināti, bet dažreiz arī klātienē – dalība sanāksmēs, konferencēs, apmācībās, pārrunās un citos pasākumos.
• Klientu apmācību materiālu gatavošana un apmācību vadīšana.

Mēs piedāvājam:
• stabilu atalgojumu;
• prēmijas par labiem darba rezultātiem;
• pienākumu veikšanai nepieciešamās apmācības;
• draudzīgus un atsaucīgus kolēģus;
• iespēja apmeklēt dažādus pasākumus;
• pilnas sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika izturēšanas.

Prasības:
• vismaz 1 gada pieredze darbā ar klientiem;
• pozitīva un draudzīga personība;
• teicamas komunikācijas, saskarsmes un organizatoriskas prasmes;
• labas iemaņas darbā ar “Microsoft Office” lietotnēm un mākslīgo intelektu;
• precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• spēja saprast un izmantot dažādas informācijas pārvaldīšanas sistēmas;
• teicamas latviešu un vēlamas labas angļu valodas zināšanas;
• pieredze pasākumu organizācijā, kā arī amatam atbilstošu kursu un izglītības apguve tiks uzskatīta par priekšrocību.

Darba vieta
Attālināts darbs tiešsaistē, kuru var savienot ar studijām, hobijiem, ģimenes interesēm. Darba vietā ir nepieciešams labs mobilo sarunu tīkla pārklājums, kā arī stabils internets.

Darba laiks un noslodze
Nepilna laika darbs, apmēram pus slodze. Darba apmērs ir atkarīgs no darbinieka darba ātruma, iesaistes un izvirzītajiem mērķiem. Darba grafiku iespējams saskaņot ar vadību. Lielākā daļa darba pienākumu un komunikācijas jāveic darba dienās, laikā starp 9:00 un 18:00. Nepieciešama attālināta klātbūtne ikrīta darbdienu tiešsaistes sapulcēs (no 9:30-9:45) un iknedēļas sapulcē trešdienās laikā no 11:30 - 12:00. Sapulču laiki var mainīties, darba kolektīvam par to vienojoties.

Atalgojums
Atalgojums tiks aprēķināts atbilstoši faktiskajai noslodzei. Bruto stundu likme pārbaudes laikā: 8 € un pēc pārbaudes laika: 9-12 € atkarībā no spējām un darba izpildes ātruma. Pēc pārbaudes laika atbilstoši uzņēmuma un darbinieka veikumam ik ceturksni tiek noteiktas un izmaksātas prēmijas apmērā līdz 25% no vidējās mēnešalgas, kā arī ikgadējā prēmija līdz 75% apmērā no mēnešalgas.

Papildus dati
Pakļautība: Klientu servisa nodaļas vadītājai.
Pakļautie darbinieki: Nav.
Nodarbinātība tiek organizēta atbilstoši profesijas standartam “Klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods: 4222 07.


PIETEIKŠANĀS

Pieteikties vakancei ieteicams tūlīt, jo tiklīdz atradīsim piemērotu kandidātu/-i, vakance tiks slēgta. Pieteikumu un CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi darbs@bezrindas.lv ar norādi “Klientu servisa speciālists/-e”.

Atbilstošākos pretendentus aicināsim uz nākamo atlases kārtu. Uz jautājumiem par uzņēmumu, darbu un vakanci uzņēmuma pārstāvji atbildēs darba intervijā.

Turpmākā informācija par atlases procesa gaitu tiks publicēta BezRindas mājas lapā aktualitāšu sadaļā, papildinot šo rakstu. 

Pievienojies BezRindas kolektīvam, lai kopīgi veidotu nākotni, kurā aizraujoša kultūras un sporta pieredze, kā arī ērts transports ir pieejams visiem un visur!

Citas aktualitātes

Baltijas biznesa tehnoloģiju izstāde un konference RIGA COMM 2025

30.09.2025

Jaudīgākais studentu pasākums ir klāt - STUDYFEST 25!

16.09.2025

Sabiedriskā transporta traucējumi 16. septembrī laikā no 10:00-11:00

11.09.2025

Latvija gatava cīņai - nedēļa līdz EuroBasket 2025!

21.08.2025

Rudenī kultūra atgriežas ar jaunu spēku - laiks ieplānot teātra un koncertu apmeklējumus!

19.08.2025
Biļešu iegāde Palīdzība Lapas karte
Pasākumu organizatoriem Pasākumu vizuālie materiāli Reklāmas iespējas
Par mums BezRindas logo Kontakti
Lietošanas noteikumi Privātuma politika
© 2007-2025 SIA "BEZRINDAS.LV".

Mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.