Vēlies ieviest jaunākās mārketinga un reklāmas tendeces savā biznesā? Mācīties no cilvēka, kurš ir gan pats infulenceris, gan tādus meklē reklāmas vajadzībām? Tad esi īstajā vietā un piesakies apmācībām!
Galvenie apmācību temati:
— Kur atrast un kā izvērtēt influencerus tavam zīmolam;
— Kā analizēt viedokļu līderu profilus;
— Kā salīdzināt influenceru sadarbību ar citu reklāmas kanāla veidu;
— Kā izvērtēt sadarbības samaksu;
— Kā veikt profilu analīzi praksē;
— Kādi ir ieguvumi no sadarbības;
— Kā analizēt rezultātus.
Pasniedzējs
Praktiskās apmācības vadīs Ieva Drāzniece, kas darbojas viedokļu līderu komunikācijas jomā. Pati sāka ar sporta sponsorēšanu un dzīvesstila viedokļu lìderu atbalstu, kam sekoja sociālie kanāli. Savas profesionālās darbības laikā Ieva ir iejutusies visās lomās - pārstāvot zīmola intereses, gan kā mikro influenceris citiem zīmoliem, kā arī ikdienā sadarbojas un atbalsta Latvijas influencerus.
Kāpēc izvēlēties praktiskās nodarbības?
— Mazas grupas;
— Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
— Visas darbības soli pa solim;
— Nav vajadzīgas priekšzināšanas!