Ar katru dienu pieaug ziņu skaits, kas tiek publicēts, līdz ar to aizvien mazāk tam pievērš uzmanību. Kā no tā izvairīties? Izveidot veiksmīgu digitālā mārketinga stratēģiju, kura ļauj sasniegt labāku rezultātu ar mazāku naudas ieguldījumu.
Apmeklējot praktiskās nodarbības, varēsi pilnveidot savas zināšanas par šādiem tematiem:
— Digitālā mārketinga mērķi un stratēģija;
— Online zīmola identitāte;
— Saturs + mārketings;
— Digitālā mārketinga kanālu izveide;
— Reklāmas kanāli;
— Sociālo mediju plāna izveide un īstenošana.
Pasniezējs
Praktiskās apmācības vadīs Edgars Koroņevskis, kurš ir digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālajā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.
Kāpēc izvēlēties praktiskās nodarbības?
— Mazas grupas;
— Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
— Visas darbības soli pa solim;
— Nav vajadzīgas priekšzināšanas!
Papildus informāciju var iegūt https://www.lde.lv/apmacibas/