Apmācību cikls: 1. un 8. februāris (18.00 - 20.00).
Mērķauditorija: Uzņēmumu/iestāžu vadītāji, mārketinga, sabiedrisko attiecību vadītāji u.c. saistītie speciālisti, kā arī ikviens interesents.
Kopējais apmācību cikla ilgums – 4 stundas (240 minūtes). Abās tikšanās reizēs pamīšus paredzētas lekcijas un praktikumi.
Cena ar PVN:
- pērkot vienu biļeti = 80,00 EUR;
- vienā pirkumā pērkot 3 biļetes = 70 EUR;
- vienā pikumā pērkot 5 biļetes = 60 EUR.
Apmācību cikla satura apraksts
Ātri, uzticami un autentiski – tādi ir mūsdienu krīzes komunikācijas atslēgas vārdi, kas īpaši attiecas uz digitālo vidi. Pastāvēs, kas pielāgosies, jo ne vienmēr var paspēt visu reizē. Apskatīsim:
- krīzes komunikācijas un vadības, kā arī risku aspektu,
- runas personas lomu,
- domino efekta nozīmi,
- sadarbību ar masu medijiem.
Tas viss, iezīmējot “vājprāta” ainu, mēģinot secināt, kā tas ietekmē lēmumu pieņemšanu. Īpaša uzmanība tiks pievērsta integrētās mārketinga komunikācijas (krīzes apstākļos) prizmai.
Uzņēmumiem atliek pielāgoties šajā “vājprāta” laikmetā, kur pasaulē tikai 12 cilvēki ir parūpējušies par viltus ziņu izplatīšanu. Sabiedrības šķelšanās, aizdomas un neesošā saskatīšana - ir veicinājušas tās sadalīšanos traģikomiskos burbuļos. Pagaidām ir arī labās ziņas – uzticības palielināšanās uzņēmumiem, kas būtu jāizmanto, arī radot saturu.
Lektore Jolanta Derkevica-Pilskunga
Integrētās Mārketinga Komunikācijas eksperte
SIA “DaJo” un JDPM Integrated Communications integrētās mārketinga komunikācijas projektu vadītāja. Biznesa augstskola “Turība” docente, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore.
SIA “DaJo” valdes priekšsēdētāja – mārketinga un zīmolvedības projektu vadīšana un izstrāde klientiem dažādās jomās vietējā un starptautiskā tirgū.
Praktiskā un zinātniskā darbība jau vairāk kā 17 gadus saistīta ar integrēto mārketingu, zīmolvedību un masu medijiem. Bijusi AS “Kurzemes Radio” reklāmas un mārketinga daļas vadītāja.
Doktora grāds (Ph.D.) plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē.
Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) biedre, mentore, Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas (LMPA) biedre, BNI Latvija un Talsu Komersantu kluba biedre.
Vairāku publikāciju autore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore.
Pasākumu organizē Mācību centrs LAIPA.
https://www.macibucentrslaipa.lv/lv/