bezrindas.lv
bezrindas.lv
  • Transports
  • Pasākumi
  • Dāvanas
Ienākt
Jaunums:
Reģistrējies un izmanto dažādas priekšrocības!
0
0:00
  • Transports
  • Pasākumi
  • Dāvanas

Saziņa

Sūtīt

Krīzes komunikācija "vājprāta" apstākļos

Vietas, laiki:
Šodien 0 Rīt 0
Šonedēļ 0
Izvēlētajā laika periodā nav pieejams neviens pasākums.

Tuvākais pasākums

Biļešu tirdzniecība ir beigusies.
Pasākuma "Krīzes komunikācija "vājprāta" apstākļos" organizators: SIA “mcLAIPA”

Apmācību cikls: 1. un 8. februāris (18.00 - 20.00).
Mērķauditorija: Uzņēmumu/iestāžu vadītāji, mārketinga, sabiedrisko attiecību vadītāji u.c. saistītie speciālisti, kā arī ikviens interesents.
Kopējais apmācību cikla ilgums – 4 stundas (240 minūtes). Abās tikšanās reizēs pamīšus paredzētas lekcijas un praktikumi.

Cena ar PVN:

  • pērkot vienu biļeti = 80,00 EUR;
  • vienā pirkumā pērkot 3 biļetes = 70 EUR;
  • vienā pikumā pērkot 5 biļetes = 60 EUR.

Apmācību cikla satura apraksts

Ātri, uzticami un autentiski – tādi ir mūsdienu krīzes komunikācijas atslēgas vārdi, kas īpaši attiecas uz digitālo vidi. Pastāvēs, kas pielāgosies, jo ne vienmēr var paspēt visu reizē. Apskatīsim:

- krīzes komunikācijas un vadības, kā arī risku aspektu,
- runas personas lomu,
- domino efekta nozīmi,
- sadarbību ar masu medijiem.

Tas viss, iezīmējot “vājprāta” ainu, mēģinot secināt, kā tas ietekmē lēmumu pieņemšanu. Īpaša uzmanība tiks pievērsta integrētās mārketinga komunikācijas (krīzes apstākļos) prizmai.

Uzņēmumiem atliek pielāgoties šajā “vājprāta” laikmetā, kur pasaulē tikai 12 cilvēki ir parūpējušies par viltus ziņu izplatīšanu. Sabiedrības šķelšanās, aizdomas un neesošā saskatīšana - ir veicinājušas tās sadalīšanos traģikomiskos burbuļos. Pagaidām ir arī labās ziņas – uzticības palielināšanās uzņēmumiem, kas būtu jāizmanto, arī radot saturu.

Lektore Jolanta Derkevica-Pilskunga
Integrētās Mārketinga Komunikācijas eksperte

SIA “DaJo” un JDPM Integrated Communications integrētās mārketinga komunikācijas projektu vadītāja. Biznesa augstskola “Turība” docente, doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore.

SIA “DaJo” valdes priekšsēdētāja – mārketinga un zīmolvedības projektu vadīšana un izstrāde klientiem dažādās jomās vietējā un starptautiskā tirgū.

Praktiskā un zinātniskā darbība jau vairāk kā 17 gadus saistīta ar integrēto mārketingu, zīmolvedību un masu medijiem. Bijusi AS “Kurzemes Radio” reklāmas un mārketinga daļas vadītāja.

Doktora grāds (Ph.D.) plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē.

Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) biedre, mentore, Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas (LMPA) biedre, BNI Latvija un Talsu Komersantu kluba biedre.

Vairāku publikāciju autore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore.

Pasākumu organizē Mācību centrs LAIPA.
https://www.macibucentrslaipa.lv/lv/

Pasākumā aizliegts ienest/ievest:
bag photo video umbrella gun bottle knife bomb drug
 
 

Nosūti uz e-pastu

Sūtīt

Biļešu iegāde Palīdzība Lapas karte
Pasākumu organizatoriem Pasākumu vizuālie materiāli Reklāmas iespējas
Par mums BezRindas logo Kontakti
Lietošanas noteikumi Privātuma politika
© 2007-2025 SIA "BEZRINDAS.LV".

Mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.