Armēņu izcelsmes pianists/ komponists/ improvizators, dzimis Padomju Savienībā, uzaudzis Krievijā. Ietekmējies no amerikāņu un britu indī rokmūzikas.
Strādā gan ar labi pieregulētiem, gan "salauztiem" instrumentiem. Papildus savai solo karjerai ir pianists Fapfapfapfap (postdžeza grupa Tbilisi, GE), FAB1 (improvizācijas duo Sanktpēterburgā) un R for Rehab (dzīvais brīvās improvizācijas klavieru+ elektronikas projekts). Piedalās improvizācijas ainas attīstīšanā Krievijā, Baltkrievijā un Gruzijā. Pārstāv poproka un elektroniskās mūzikas ritmus klavierdarbos un improvizācijās.
"Viens komponists reiz teica, ka, atšķirībā no rakstniekiem, kuri jau pašā darba sākumā saskaras ar tukšu lappusi, komponisti tiek galā ar lapu, kas ir melna ar pierakstītām piezīmēm. Komponista pienākums ir notīrīt šo lapu un atstāt tikai savas jaunās mūzikas notis. Mans mērķis ir atstāt notis, kas līdzsvarotu akadēmiskās un populārās mūzikas tradīcijas.
Divdesmitajā gadsimtā, sākot ar 1. Pasaules karu, cilvēki bija vīlušies Progresa Idejā, tāpēc māksla pārvērtās neērtā, teroristiskā formā, un šajā virzienā progresēja tikai pēc 2. Pasaules kara. Tajā pašā laikā populārā mūzika radās, lai mierinātu cilvēcisko būtni; tāpēc māksla sadalījās divos pretējos stāvokļos. Šajā ziņā mums ir akadēmiskā mūzika, kas joprojām ir interesanta intelektuāli un aizkustinoši, lai gan mēs nevaram atcerēties un dziedāt tās skaņdarbus (tas ir tik tālu no cilvēciskās saprašanas) un populāro mūziku, kas nepārtraukti atkārtojas un kuras skaņdarbi tiek datēti dažu nākamo nedēļu laikā. Es gribu, lai mani darbi būtu atpazīstami, es gribu, lai cilvēki dziedātu manas melodijas, vismaz, dažas no tām. Un tomēr es neatkāpjos no tā, ko pats sauktu par stulbu mūziku. Jo vienkārši tas nenozīmē muļķību."
Ieeja: 2 EUR