Pirmoreiz Latvijā!
Semināra darba valoda: krievu
Jevgēņija Gorjanska treniņš-praktikums
“Pieczvaigžņu serviss”
Rīga, Radisson Blu Daugava Hotel
10. maijā, piektdien, 10.00-18.00
Kam būtu noderīgi piedalīties?
Uzņēmuma īpašniekiem
Topmenedžeriem
Pārdošanas nodaļu vadītājiem un viņu komandai
Mārketinga direktoriem un menedžeriem
Kompāniju galvenajiem servisa jautājumos
• Sen funkcionējoša vai tikko sākuša biznesa pārstāvjiem, kuriem ir svarīgi izveidot uz klientiem orientētu uzņēmuma imidžu, kas vērsts uz klientu piesaisti un noturēšanu.
• Tiem, kam interesē servisa tēma, kurš ir gatavs uztvert klientu iespaidu izveides pieredzi mūsdienu biznesa realitātē un pats dalīties pieredzē.
Uzdevumi, kādus dalībnieki risinās treniņu laikā
Sastādīt rīcības plānu, lai izveidotu sistēmisku pieeju sniegtā servisa kvalitātes uzlabošanā uzņēmumā
Iemācīties izmērīt sniegtā servisa līmeni
Apgūt instrumentus noderīgas un objektīvas atgriezeniskās saites saņemšanai no jūsu klientiem
Trenēt iemaņas pienācīgai reakcijai uz pozitīvām un negatīvām atsauksmēm
Dalīties neatkārtojamu, patīkamu iespaidu uz klientiem izveides praksē
PROGRAMMA
Dalībnieku testēšana
Jūsu kompānijas servisa sniegšanas līmeņa ekspress diagnostika
Servisa kvalitātes vadīšanas sistēmas uzbūve
Servisa vaļi
Serviss pret atlaidēm: kā serviss palīdz pārdot dārgāk
Empātija – iekāpsim klienta kurpēs!
Klientorientēta uzvedība pa telefonu: “Cilvēks ir svarīgāks par skriptiem”
Klientorientētu komunikāciju iemaņu trenēšana
Jūsu klienta uzticības kāpnes
Izmērāmā klientorientētība
Klientorientēta uzņēmuma saskarsmes punkti
Objektīvas atgriezeniskās saites saņemšanas veidi
Darba algoritmi ar atgriezenisko saiti
Sūdzība – dāvana!
Praktiskais darbs ar ieteikumiem un klientu-promouteru skaita palielināšana
Mājas darbu saraksts
Par spīkeru
Jevgēņijs Gorjanskis (Maskava, Krievija)
Šis spīkers-praktiķis ir eksperts kvalitatīvas klientu apkalpošanas un pārdošanas jomā, biznesa treneris, pasniedzējs MBA programmā. Pieredze uzņēmējdarbībā – 16 gadi. Pateicoties dalībai konsultāciju projektos, visi materiāli, kurus Jevgēņijs sniedz apmācību laikā, ir adaptēti lietošanai reālā biznesā. Savā darbā izmanto Eiropas metodoloģiju. Nepārtraukti papildina zināšanas un paaugstina kvalifikāciju.
Šeit atstāsim saiti uz Jevgēņija Gorjanska uzstāšanos par to, kā tieši klientu serviss palīdz pārdošanā goo.gl/FBMfcY
Treniņa norise:
09.30 – 10.00 – dalībnieku reģistrācija;
10.00 – 11.40 – apmācību sākums;
11.40 – 12.00 – kafijas pauze, networking;
12.00 – 13.15 – turpinājums;
13.15 – 14.00 – pusdienas, networking;
14.00 – 16.00 – turpinājums;
16.00 – 16.20 – kafijas pauze, networking;
16.20 – 18.00 – turpinājums, “Jautājumu-atbilžu” bloks un dienas noslēgums.
Reģistrējieties dalībai! Uzdodiet precizējošus jautājumus.
Treniņa organizētāja (uzņēmums Business Education Plus) kontakti:
+371 29538469, lev@rezonanseplus.lv (Ļevs Fainveics), www.bep.lv