Ne velti saka, ka saturs ir karalis, tas attiecas arī uz digitālo vidi, tāpēc ir jāveido mērķauditorijai atbilstošu un trāpīgu saturu. Ja līdz galam nav skaidrs kā to izdarīt, tad piesakies uz nodarbību, kurā varēsi uzzināt par:
Praktiskajās nodarbībās varēsi iepazīties ar šādiem tematiem:
— Sociālo tīklu stratēģiju: no izvirzītā mērķa līdz sasniegto rezultātu efektivitātes mērīšanai;
— Platformas izvēli: kur "dzīvo" mans klients vai pircējs;
— Saturu, kas strādā: ko, kā un cik daudz radīt, lai sasniegtu savus mērķus;
— Ievadu reklāmā un efektivitātes mērīšanu: kā panākt, ka citi redz manu saturu, un pārliecināties, ka tas tiešām strādā.
Pasniedzējs
Ikdienā dzīvojo sociālo tīklu ūdeņos. Līdz šim ir darbojusies kā sociālo tīklu projektu vadītāja trīs dažādās aģentūrās un krājusi "likes" vairak kā 25 dažādiem zīmoliem. Tajā skaitā Rimi, Neste, Accenture Latvia, Eiropas Komisija u.c. Šobrīd Ilzi visbiežāk var sastapt aģentūrā Wrong.
Kāpēc izvēlēties praktiskās nodarbības?
— Mazas grupas;
— Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
— Visas darbības soli pa solim;
— Nav vajadzīgas priekšzināšanas!
Cenu izmaiņa
Sākot no 01. septembra apmācību cena būs 150 EUR.
Sākot no 09. septembra apmācību cena būs 190 EUR.
Papildus informāciju var iegūt https://www.lde.lv/apmacibas/








