Ne velti saka, ka saturs ir karalis, tas attiecas arī uz digitālo vidi, tāpēc ir jāveido mērķauditorijai atbilstošu un trāpīgu saturu. Ja līdz galam nav skaidrs kā to izdarīt, tad piesakies uz nodarbību, kurā varēsi uzzināt par:
Praktiskajās nodarbībās varēsi iepazīties ar šādiem tematiem:
- Facabook un Instagram – biznesa lapa, ierakstu veidi un ko ar tiem var sasniegt;
- Auditorijas – mērķauditorijas, lapas auditorijas un to rīcība;
- Reklāma – mērķu izvirzīšana, auditorijas noteikšana, reklāmas uzstādīšana, re-mārketings;
- Saturs un analīze – komunikācijas plāns, formāti, analīze, konkurentu monitorings;
- Citas platformas – influenceri, Youtube, LinkedIn, Pinterest, Twitter, grupas;
- Tendences – piemēri, statistika, tendences un rīki.
Pasniedzējs
Praktisko apmācību vadīs Santa Manuilova – sociālajiem medijiem darbojas jau vairāk nekā 7 gadus - tāpēc pārzina vidi gan teorētiski, gan praktiski. Santa ir strādājusi ar dažādu nozaru zīmoliem, piemēram, Unilever, Euronics, Cinamon, Coca-Cola, Amber Distribution, Kärcher, Lay's un citiem un padalīsies ar pieredzi par to, kas strādā, kas nestrādā un kam vajadzētu pievērst uzmanību.
Kāpēc izvēlēties praktiskās nodarbības?
— Mazas grupas;
— Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
— Visas darbības soli pa solim;
— Nav vajadzīgas priekšzināšanas!
Papildus informāciju var iegūt https://www.lde.lv/apmacibas/efektiva-socialo-mediju-komunikacija








