“Amatu aprakstu izstrādāšana un noformēšana”
12. oktobrī Rīgā, no plkst. 11:00 līdz 15:00
Seminārs paredzēts: Uzņēmumu, institūciju, Personāla struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem. Semināra tiks apskatīti praktiski un teorētiski jautājumi, piemēram, – kā nodrošināt to, lai katram darbiniekam būtu skaidrs un saprotams amata mērķis un pienākumi. Kā izstrādāt tādu amata aprakstu, kas nebūtu tikai formāls dokuments, bet kalpotu, kā tiesisks apliecinājums un pierādījums gan vadītājam, gan darbiniekam. Ko un kā rakstīt? Vai amata aprakstu jāveido visiem darbiniekiem, kas to raksta, cik bieži tos aktualizēt?
Lektore: Inese Blanka - Humanitāro zinātņu maģistre, speciāliste ar ilggadēju profesionālo darba pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
Semināra programmā:
1. Amatu aprakstu tiesiskās un darbības vides raksturojums.
2. Amatu aprakstu nepieciešamības pamatojums.
3. Darba analīzes metodes (anketēšana, intervija, dienasgrāmata u.c.).
4. Aktualizācija, tās nepieciešamības pamatojums.
5. Amatu aprakstu analīze.
6. Amatu aprakstu izstrādes juridiskās tehnikas paņēmieni.
7. Pienākumu, atbildības, tiesību identifikācija.
8. Darbības bloki (darba, amata pienākumu sagrupēšana).
9. Amata apraksta praktiskā izstrāde.
10. Kvalitatīva amata apraksta parauga izveide.
Praktiskai analīzei uz semināru paņemt iestādē (uzņēmumā) izveidoto amata aprakstu.
Dalības maksa:
EUR 64.00 + PVN 21% (77.44 EUR t.sk. PVN) - pastāvīgajiem klientiem
EUR 69.00 + PVN 21% (83.49 EUR t.sk. PVN) - pārējiem semināra klausītājiem
Vairāk informācija un pieteikšanās mājas lapā www.eirovest.lv un pa tālruni +371 20231396