bezrindas.lv
bezrindas.lv
  • Transport
  • Events
  • Gift cards
Log in
New:
Register and use various benefits!
0
0:00
  • Transport
  • Events
  • Gift cards

Communication

Send

Seminārs “CRO: Pielāgo mājaslapu pārdošanai un palielini Revenue par vismaz 40%”

Venues, times:
Today 0 Tomorrow 0
This week 0
No events available for the selected time period.

Nearest event at

Ticket sales have ended.
Event "Seminārs “CRO: Pielāgo mājaslapu pārdošanai un palielini Revenue par vismaz 40%”" organizer: Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, Biedrība

Semināra darba kārtība

13:30 – 14:00 Reģistrācija

14:00 – 14:45 Digitālā mārketinga tendences 2020. gadā (S. Volvenkins)

14:45 – 15:05 Kafijas pauze, Networking

15:05 – 16:35 Konversijas optimizācija (CRO). Iespējas, paņēmieni, mīti.

16:35 – 17:00 Jautājumu-atbilžu individuālas sesijas no iMarketings.lv digitālā mārketinga ekspertiem

Pasākumu atklās Sergejs Volvenkins (PhD) – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar vispārīgu tēmu par digitālā mārketinga tendencēm, ko var sagaidīt 2020. gadā. Tendenču apkopojums tika veikts no pasaulē vadošajiem resursiem/uzņēmumiem. No vairāk nekā 50 tendencēm ir atlasītas 9, kas varētu būt aktuālas vietējā tirgū. Šī tēma ar CRO ir saistīta pastarpināti, bet tā būs labs un viegls ievads semināra centrālajai tēmai par mājaslapas sagatavošanu pārdošanai.

Pasākuma otro daļu pilnībā veltīsim Conversion Rate optimizācijas jautājumiem. Darbs ar mājaslapu var notikt ar devīzi: “Pelniet vairāk, pārdodot efektīvāk!”. Konversijas optimizācija (CRO) ir rīks e-komercijas rentabilitātes palielināšanai.

Laikā, kad reklāmas cenas pastāvīgi aug, e-komercijas uzņēmumiem nākas meklēt citus veidus, kā gūt papildu peļņu un veicināt izaugsmi. Palīgā nāk pasaulē pārbaudīta metode, kā celt uzņēmuma ienākumus: uzlabojot e-komercijas vietņu lietotāju pieredzi (UX) un ieviešot statistikas zinātnē balstītas konversijas optimizācijas (CRO) programmas.

Seminārā vairāk uzzināsiet par šādiem jautājumiem:

  • Konversācijas optimizācijas procesa veidošanas vadlīnijas
  • Kvantitatīva un kvalitatīva lietotāju pieredzes (UX) izpēte
  • Efektīvākie analīzes un CRO rīki
  • UX validācija pret LIFT, AIDA un citiem modeļiem
  • A/B testu veidošanas zinātniskie pamati, hipotēžu prioritizēšana
  • Vērtīgi padomi efektīva CRO procesa attīstīšanai
  • Svarīgākie CRO “mīti”
  • Padomi, kā rēķināt CRO programmu atdevi

Pasākumā varēsiet ne tikai iegūt vērtīgas zināšanas un informāciju, bet arī satikt domubiedrus, izrunāt aktuālus nozares jautājumus un vienkārši forši pavadīt laiku. 

It is forbidden to bring into the event:
bag photo video umbrella gun bottle knife bomb drug
 
 

Send to e-mail

Send

How is it working? Help Sitemap
For event organizers Event Visual Materials Advertising
About us BezRindas logo Contacts
Terms and conditions Privacy Policy
© 2007-2025 Ltd. "BEZRINDAS.LV".

We use cookies. By continuing to use this site, you agree to the Cookie Terms. Find out more.