bezrindas.lv
bezrindas.lv
  • Transport
  • Events
  • Gift cards
Log in
New:
Register and use various benefits!
0
0:00
  • Transport
  • Events
  • Gift cards

Communication

Send

Digitālā mārketinga plānošanas pamatu praktiskā apmācība

Venues, times:
Today 0 Tomorrow 0
This week 0
No events available for the selected time period.

Nearest event at

Ticket sales have ended.
Event "Digitālā mārketinga plānošanas pamatu praktiskā apmācība" organizer: Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, Biedrība

Ar katru dienu pieaug ziņu skaits, kas tiek publicēts, līdz ar to aizvien mazāk tam pievērš uzmanību. Kā no tā izvairīties? Izveidot veiksmīgu digitālā mārketinga stratēģiju, kura ļauj sasniegt labāku rezultātu ar mazāku naudas ieguldījumu.
Apmeklējot praktiskās nodarbības, varēsi pilnveidot savas zināšanas par šādiem tematiem:

1) Digitālā mārketinga mērķi un stratēģija;
2) Online zīmola identitāte;
3) Saturs + mārketings;
4) Digitālā mārketinga kanālu izveide;
5) Reklāmas kanāli;
6) Sociālo mediju plāna izveide un īstenošana.

Praktiskās apmācības vadīs Edgars Koroņevskis, kurš ir digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālajā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.

Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?
1) Vienas dienas klātienes apmācības
2) Individuālo apmācību formāts;
3) Mazas grupas;
4) Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
5) Visas darbības soli pa solim;


Esi gatavs papildināt savas zināšanas?
Piesakies jau šodien, vietu skaits ir ierobežots

It is forbidden to bring into the event:
bag photo video umbrella gun bottle knife bomb drug
 
 

Send to e-mail

Send

How is it working? Help Sitemap
For event organizers Event Visual Materials Advertising
About us BezRindas logo Contacts
Terms and conditions Privacy Policy
© 2007-2025 Ltd. "BEZRINDAS.LV".

We use cookies. By continuing to use this site, you agree to the Cookie Terms. Find out more.