Event "Pārdošanas un klientu lojalitātes veicināšana, izmantojot tiešo mārketingu" organizer: Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, Biedrība
E-komercija jeb pārdošana tiešsaistē pēdējos gados būtiski attīstās un svarīgākais pārdošanas kanāls e-komercijā nereti ir tiešais mārketings. Apmācību laikā būs iespēja apgūt tēmas par:
1) To, ko sevī slēpj tiešais mārketings;
2) Tiešā mārketinga nozīmi komercijā;
3) Tehniskajiem rīkiem mārketinga automatizācijas ieviešanā;
4) To, cik nozīmīga ir datu regula šodien;
5) Klientu datu bāzēm un kādi dati organizācijā ir svarīgi;
6) Efektīvu datu izmantošanu e-komercijas biznesa attīstībā.
Apmācības vada Jānis Karāns, tiešā mārketinga aģentūras Bregards direktors ar vairāk kā 5 gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Palīdzējis mārketinga un citos jautājumos kā Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, tā arī jaunuzņēmumiem un pašvaldībām.
Kāpēc izvēlēties praktiskās nodarbības?
1) Mazas grupas;
2) Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
3) Visas darbības soli pa solim;
4) Nav vajadzīgas priekšzināšanas!
Esi gatavs papildināt savas zināšanas?
Piesakies jau šodien, vietu skaits ir ierobežot
It is forbidden to bring into the event: