Šī gada 11. augustā Rīgā, BUSINESS GARDEN RIGA pagalmā, svinot savu 5. gadadienu, notiks ikgadējais mārketinga un komunikācijas festivāls Marketing Shake 2022, kur savstarpēji pievelkas idejas un cilvēki, radoši dzirksteļo domas.
Pirmo reizi festivāla programmā ir iekļautas 3 praktiskās darbnīcas – Tekstu veidošana, Digitālais mārketings un Iekšējā komunikācija, kurās atzītu ekspertu un profesionāļu vadībā būs iespēja papildināt savas prasmes un zināšanas.
Šī gada festivāla vadmotīvs ir radošums. Jauns skatu leņķis, neparasts redzējums un svaigas idejas – tikai tā spēsim rast atbildes uz šodienas izaicinājumiem.
Zīmolu vēstnieku un zīmolu sadarbība ilgtermiņā, veidojot uzticamu informācijas avota reputāciju, kā arī influenceru ietekmes tālāks pieaugums, mazinoties sabiedrības uzticībai tradicionālajiem informācijas avotiem. Pieaugs interaktīvais saturs, jo patērētāji savos interneta klejojumos kļūs arvien neatkarīgāki, un uzņēmumiem būs jāvelta vairāk laika un pūļu, lai palīdzētu viņiem atrast to, ko viņi meklē. Covid-19 ietekmē darba vide tiks definēta no jauna, un tas būs domāšanas veids, nevis tikai darba vieta.
“Marketing Shake lektori mēģinās rast atbildes gan uz šiem, gan citiem jautājumiem. Kā piepildīt sociālos medijus ar jēgpilnu saturu, nevis informatīvo troksni? Radošums kā vadības stils, un vai zīmola izveide var būt viena cilvēka darba rezultāts? Kā veidot saikni starp zīmolu un cilvēkiem, komunicējot krīzes apstākļos?
Dejas ballītē kopā ar grupu “Rīgas Modes” un EHR DJ Zani Stocku.
! Pasākuma laikā notiek filmēšana un fotografēšana!
Mērķis: pasākuma publicitātes nodrošināšana.