Lekcija “Ievads E-komercijā” ir paredzēta tiem, kuri domā sākt darboties e-komercijas jomā, vai arī vēlas uzzināt vairāk par to, kā tirgot savas preces un pakalpojumus internetā.
Varbūt tu vēl tikai domā par savu ideju, projektu, biznesa uzsākšanu… arī internetā? Iespējams, tev jau ir strādājošs uzņēmums un tagad esi nolēmis piedāvāt tā produktus un pakalpojumus internetā, un meklē labāko iespējamo ceļu savu mērķu realizēšanai? ...mēģini saprast, kuru interneta tirdzniecības veidu izvēlēties?
eBay, AMAZON, Shopify, Mozello, Open Cart, BigCommerce, Magento… – iespējams, šie vārdi tev jau ir pazīstami, vai arī šķiet pavisam jauni?
Kas tas ir? Kā tas viss darbojas? Kādi varbūt juridiskie un grāmatvedības aspekti, kuri jāņem vērā darbojoties tiešsaistes vidē? Ar kādu darba apjomu un izmaksām jārēķinās, veidojot savu biznesu internetā? Ko tieši tirgot? Kā tirgot? Vai tas ir tas, kas tev tiešām vajadzīgs?
Atbildes uz šiem jautājumiem palīdzēs tev labāk izprast un saplānot tālāko rīcību savā uzņēmējdarbībā.
Lekcija “IEVADS E-KOMERCIJĀ” palīdzēs tev labāk un ātrāk saprast un pieņemt sev piemērotu lēmumu, kuru e-komercijas virzienu izvēlēties sava produkta vai pakalpojuma tālākai virzībai interneta tirgū.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
LEKCIJAS TĒMAS:
1. eBay – platforma, izmaksas, reģistrēšanās kritēriji un process, preču katalogs, preču ievietošanas noteikumi un standarti, pasūtījumu apstrāde un izpilde, klientu servisa nodrošināšana un preču atgriešana, eBayMag sistēma, vispārīgie sekmīgas darbības principi un noteikumi.
2. AMAZON – platforma, izmaksas, reģistrēšanās kritēriji un process, pieejami tirgi (Eiropa, ASV), preču katalogs, preču ievietošanas noteikumi un standarti, Amazon Brand Registry, Amazon FBA serviss, PVN maksātāja reģistrēšanās pienākums ārvalstīs, pasūtījumu apstrāde un izpilde, klientu servisa nodrošināšana un preču atgriešana, vispārīgie sekmīgas darbības principi un noteikumi.
3. SHOPIFY – platforma, izmaksas, reģistrēšanās kritēriji un process, preču ievietošana sistēmā, ārējās aplikācijas, to savietojamība ar SHOPIFY un darbība, lokalizācija – valodas, valūta, piegādes, maksājumu pieņemšana un veidi, rēķinu izraksītšana, veidošana, veikala izskata maiņa, uzlabošana, DROPSHIPPING iespējas – OBERLO, PRINTFULL un citi līdzigi servisi, e-pasta marketings, automatizācija, vispārīgie sekmīgas darbības principi un noteikumi.
4. MOZELLO – Latvijā veidota un Latvijas tirgum pielāgota interneta veikalu vadības platforma - izmaksas, reģistrēšanās kritēriji un process, preču ievietošana sistēmā, darbība, lokalizācija – valodas, valūta, piegādes, maksājumu pieņemšana un veidi, rēķinu izrakstīšana, veidošana, veikala izskata maiņa, uzlabošana; e-pasta mārketings; vispārīgie sekmīgas darbības principi un noteikumi.
5. Nodokļi e-komercijā – vispārīgs ieskats nodokļu jautājumos, kas ir aktuāli darbojoties e-komercijā, ja uzņēmums ir reģistrēts Latvijā; interneta vietņu reģistrēšana VID – struktūrvienības; grāmatvedībai nepieciešamie dokumenti par veiktajiem darījumiem internetā. Īss ieskats ASV nodokļu jautājumos par e-komerciju – SALES TAX, kuri var būt sasitoši arī Latvijā reģistrētam uzņēmumam; kā kārtot nodokļus, ja strādājāt pēc DROPSHIPPING modeļa un citi aspekti.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcija ilgst 4 (četras) astronomiskās stundas.
Pa vidu - pēc pirmajām divām stundām - 30 minūšu pārtraukums, kura laikā varēsi pacienāties ar kafiju, kapučīno vai tēju.
Lekcijas pēdējās 30 minūtes tiks veltītas jautājumiem un atbildēm par lekcijā aplūkotajiem tematiem.
Katrs dalībnieks pēc lekcijas noklausīšanās saņems papildus palīgmateriālus par aplūkotajiem tematiem.
Pēc lekcijas “Ievads E-komercijā” noklausīšanās:
a) tu varēsi patstāvīgi pieņemt sev izdevīgo lēmumu – uzsākt vai neuzsākt savu darbību kādā no minētajām tirdzniecības platformām.
b) Tev būs skaidrs, kura no tām būs vairāk piemērota tieši tavam uzņēmumam un produktiem. Vai arī, varbūt šie pārdošanas rīki visi trīs kopā būs tev piemēroti un izdevīgi.
c) Tu sapratīsi galvenos šo platformu darbības principus un izmaksas, kā arī iegūsi priekšstatu par svarīgākajām to piedāvātajām tehniskajam funkcijām un iespējām.
d) Tu būsi ietaupījis laiku un naudu, meklējot tevi interesējošās atbildes.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekciju vada:
KASPARS PUDĀNS, SIA KP SOLUTIONS E-komercijas projektu vadītājs.
Kaspars darbojas e-komercijas jomā jau gandrīz 10 gadus. Ir plaša pieredze darbā gan ar paša veidotiem e-komercijas projektiem, gan arī ar klientu e-komercijas projektiem; kā ārzemēs, tā arī Latvijā. Galvenie pieredzes virzieni ir AMAZON, eBay un SHOPIFY tirdzniecības platformas. Kaspars ir arī autors vairākiem bloga rakstiem, kas saistīti ar e-komercijas jomu. Vairāk informācijas par Kasparu vari apskatīt viņa LinkedIn profilā; par SIA KP SOLUTIONS pieredzi un piedāvātajiem e-komercijas risinājumiem - meklē interneta vietnē E-komercijas resurss.
Lekcijas norises vieta:
REGUS Birojs "ESPLANADE", Dzirnavu ielā 57a (ieeja no Baznīcas ielas puses), Rīgā.
Maksimālais dalībnieku skaits:
6 cilvēki.
Autostāvvieta:
Ēkas pagalmā ir EUROPARK maksas autostāvvieta; kā arī ir pieejamas maksas autostāvvietas Baznīcas ielā. Uzmanību! Autostāvvietas maksa nav iekļauta lekcijas cenā. Par sava automašīnas pareizu novietošanu tev jāparūpējas pašam.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ir kādi papildus jautājumi par lekcijas "Ievads E-komercijā" saturu, norises veidu, izmaksām, laiku un vietu, lūdzu raksti uz info@kpsol.lv vai zvani pa tālruni +371 20638563.