Vai būsiet pamanījis Storytelling (ko latviskot varētu kā Stāstniecību) terminu dažādos ar komunikāciju saistītos virsrakstos? Kādēļ efektīvas komunikācijas nodošanai tiek izmantoti stāsti? Storytelling metodes popularitātei ir vairāki izskaidrojumi – vizuālās komunikācijas īpatsvars (piemēram, YouTube popularitāte), informācijas pārbagātība un sadrumstalotība, kā arī ierasto komunikācijas veidu neefektivitāte.
Storytelling metode ir lielisks veids kā informāciju nodot, lai tā būtu viegli saprotama ziņu saņēmējam. Ar šīs metodes palīdzību arī ir vieglāk mainīt morāli un uzvedību organizācijā, kuru izmaiņa tradicionāli ir ļoti sarežģīts un laikietilpīgs process.
Stāstu stāstīšana tiek bieži pielietota biznesa vidē, tādēļ esam nolēmuši veidot 3 meistarklašu ciklu, lai katrs atrastu tieši to, kas viņam interesē un ir vajadzīgs, lai veiksmīgāk komunicētu. Pastāv iespēja apmeklēt visu ciklu, vai tikai 1 vai 2 lekcijas, ja esat apguvis stāstniecību iepriekš.
19.09.2019. 14:00 – 17:00
Stāstniecības jeb Storytelling meistarklase “Kas ir stāstu burvības pamatā”
Šajā pirmajā stāstniecības meistarklasē apskatīsim:
- aktuālās komunikāciju problēmas uzņēmumā no dalībnieku skatupunkta;
- kas ir storytelling metode un kad to pielietot?
- labi zināmi stāsti no dažādiem skatupunktiem;
- laba stāsta struktūra;
- dažādie komunikācijas tipi un to uztveres dažādības.
Daudz darbosimies praktiski, lai labāk izprastu stāstniecības pievienoto vērtību un spētu to izmantot jau tuvākā nākotnē. Pēc meistarklases iegūsiet plašu redzējumu, kas ir stāsti, kad tos izmantot un kas ir laba stāsta pamatā.
Meistarklase domāta vadītājiem un cilvēkiem, kuriem bieži jākomunicē. Meistarklasi vada iekšējās komunikācijas un mārketinga eksperte Ieva Veidemane.
Par pasniedzēju:
Ieva Veidemane ir iekšējās komunikācijas un mārketinga eksperte, kas 10 gadus strādājusi starptautiskā kompānijā Schneider Electric. Viņas pārziņā ir bijusi gan Somijas un Baltijas iekšējā komunikācija un mārketings, gan globālais IT departaments, gan industrijas departaments ar 10 tūkstošiem darbinieku. Viņa ir veidojusi globālas kampaņas un pārmaiņu procesus visa plašā Schneider Electric ietvaros – 140 000 darbiniekiem; 25 miljardu apgrozījums. Viņa arī aktīvi iesaistās iekšējās komunikācijas ekspertu un entuziastu pulcēšanā Latvijā.
Meistarklases norises vieta:
DarbaGuru Academy birojs, Mazā Nometņu iela 31, 310. kabinets (durvju kods – 16)
Dalības maksa:
Agrā putna cena līdz 29. augustam par 1 meistarklasi – 60 EUR
Pēc tam cena līdz 5. septembrim par 1 meistarklasi - 95 EUR
Vienas meistarklases dalības maksa līdz 19. septembrim - 120 EUR
Dalībnieku skaits meistarklasēs ir ierobežots. Grupa līdz 10 cilvēkiem.
Papildu jautājumiem: academy@darbaguru.lv vai +371 28 369 212 (Sigita)