Efektīva komunikācija (gan iekšējā, gan ārējā) ir viens no uzņēmuma/iestādes neformālajiem kapitāliem, kurš nosaka organizācijas reprezentativitāti, uzticamību un tēlu.
Šajā vebinārā apgūsiet praktiski pielietojamas metodes, kas palīdzēs uzlabot iekšējo un ārējo komunikāciju organizācijā un līdz ar to arī klientu, sadarbības partneru, nozares profesionāļu, potenciālo un esošo darbinieku attieksmi pret organizāciju kopumā.
Tāpat uzzināsiet, kā iesaistīt darbiniekus organizācijas komunikācijas kultūras paaugstināšanā un motivēt viņus uzlabot savu komunikācijas stilu, veidu, formu.
Vebināra tēmas:
1.Ieskats biežāk sastopamajās komunikācijas kļūdās. Informācijas izplatīšanas un saskarsmes ar klientiem kanālu analīze.
2.Mehānismi, ar kuru palīdzību efektīvi mainīt komunikāciju uz vēlamo:
- izmaiņu ieviešana;
- organizācijas kultūras izmaiņas;
- grupu komunikācijas izmaiņas;
- informācijas nodošanas stratēģija un taktikas ieviešana.
3.Krīzes komunikācijas risināšana. Metodes, kas palīdz izvairīties no “smagas” komunikācijas:
- atkāpšanās no pozīcijas un tās maiņa publiskajā un individuālajā komunikācijā;
- komunikācijas izmaiņu ieviešana vidē, kurā komunikācija ir bijusi neveiksmīga;
- jaunu komunikācijas instrumentu ieviešana.
4.Komunikācijas kanālu analīze un piemērošana organizācijai. Praktiskais darbs par komunikācijas instrumentu pielāgošanu organizācijām.
5.Komunikācijas kartes, ceļveža izveide raitas komunikācijas nodrošināšanai.
Cena:
piesakoties līdz 20.novembrim: 48,00 EUR + PVN
piesakoties pēc 20.novembra: 58,00 EUR + PVN
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
Vairāk informācijas: www.pacagenda.lv