Krīzes komunikācija "vājprāta" apstākļos
Ātri, uzticami un autentiski – tādi ir mūsdienu krīzes komunikācijas atslēgas vārdi, kas īpaši attiecas uz digitālo vidi. Pastāvēs, kas pielāgosies, jo ne vienmēr var paspēt visu reizē. Apskatīsim:
- krīzes komunikācijas un vadības, kā arī risku aspektu,
- runas personas lomu,
- domino efekta nozīmi,
- sadarbību ar masu medijiem.
Tas viss, iezīmējot “vājprāta” ainu, mēģinot secināt, kā tas ietekmē lēmumu pieņemšanu. Īpaša uzmanība tiks pievērsta integrētās mārketinga komunikācijas (krīzes apstākļos) prizmai.
Uzņēmumiem atliek pielāgoties šajā “vājprāta” laikmetā, kur pasaulē tikai 12 cilvēki ir parūpējušies par viltus ziņu izplatīšanu. Sabiedrības šķelšanās, aizdomas un neesošā saskatīšana - ir veicinājušas tās sadalīšanos traģikomiskos burbuļos. Pagaidām ir arī labās ziņas – uzticības palielināšanās uzņēmumiem, kas būtu jāizmanto, arī radot saturu.
Tiešsaistē ZOOM