bezrindas.lv
bezrindas.lv
  • Транспорт
  • Мероприятия
  • Подарки
Войти
Новинка:
Зарегистрируйтесь и используйте множество преимуществ!
0
0:00
  • Транспорт
  • Мероприятия
  • Подарки

Связь

Отправить

Seminārs “CRO: Pielāgo mājaslapu pārdošanai un palielini Revenue par vismaz 40%”

Места, время:
Сегодня 0 Завтра 0
На этой неделе 0
Нет событий за выбранный период времени.

Ближайшее событие

Продажа билетов закончилась.
Организатор мероприятия "Seminārs “CRO: Pielāgo mājaslapu pārdošanai un palielini Revenue par vismaz 40%”": Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, Biedrība

Semināra darba kārtība

13:30 – 14:00 Reģistrācija

14:00 – 14:45 Digitālā mārketinga tendences 2020. gadā (S. Volvenkins)

14:45 – 15:05 Kafijas pauze, Networking

15:05 – 16:35 Konversijas optimizācija (CRO). Iespējas, paņēmieni, mīti.

16:35 – 17:00 Jautājumu-atbilžu individuālas sesijas no iMarketings.lv digitālā mārketinga ekspertiem

Pasākumu atklās Sergejs Volvenkins (PhD) – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar vispārīgu tēmu par digitālā mārketinga tendencēm, ko var sagaidīt 2020. gadā. Tendenču apkopojums tika veikts no pasaulē vadošajiem resursiem/uzņēmumiem. No vairāk nekā 50 tendencēm ir atlasītas 9, kas varētu būt aktuālas vietējā tirgū. Šī tēma ar CRO ir saistīta pastarpināti, bet tā būs labs un viegls ievads semināra centrālajai tēmai par mājaslapas sagatavošanu pārdošanai.

Pasākuma otro daļu pilnībā veltīsim Conversion Rate optimizācijas jautājumiem. Darbs ar mājaslapu var notikt ar devīzi: “Pelniet vairāk, pārdodot efektīvāk!”. Konversijas optimizācija (CRO) ir rīks e-komercijas rentabilitātes palielināšanai.

Laikā, kad reklāmas cenas pastāvīgi aug, e-komercijas uzņēmumiem nākas meklēt citus veidus, kā gūt papildu peļņu un veicināt izaugsmi. Palīgā nāk pasaulē pārbaudīta metode, kā celt uzņēmuma ienākumus: uzlabojot e-komercijas vietņu lietotāju pieredzi (UX) un ieviešot statistikas zinātnē balstītas konversijas optimizācijas (CRO) programmas.

Seminārā vairāk uzzināsiet par šādiem jautājumiem:

  • Konversācijas optimizācijas procesa veidošanas vadlīnijas
  • Kvantitatīva un kvalitatīva lietotāju pieredzes (UX) izpēte
  • Efektīvākie analīzes un CRO rīki
  • UX validācija pret LIFT, AIDA un citiem modeļiem
  • A/B testu veidošanas zinātniskie pamati, hipotēžu prioritizēšana
  • Vērtīgi padomi efektīva CRO procesa attīstīšanai
  • Svarīgākie CRO “mīti”
  • Padomi, kā rēķināt CRO programmu atdevi

Pasākumā varēsiet ne tikai iegūt vērtīgas zināšanas un informāciju, bet arī satikt domubiedrus, izrunāt aktuālus nozares jautājumus un vienkārši forši pavadīt laiku. 

Запрещено проносить/ввозить на мероприятие:
bag photo video umbrella gun bottle knife bomb drug
 
 

Отошли на e-mail

Отправить

Покупка билетов Помощь Карта сайта
Для организаторов мероприятий Визуальные материалы мероприятия Реклама
О нас Логотип Контакты
Условия использования Политика конфиденциальности
© 2007-2025 ООО "BEZRINDAS.LV".

Мы используем файлы cookies. Продолжая использовать этот сайт, вы соглашаетесь с условиями использования файлов cookie. Узнайте больше.