Организатор мероприятия "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana": PAC Agenda
Semināra - treniņa mērķis: paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas klientu apkalpošanā, komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā, nostiprinot tās praktiski ar dažādiem vingrinājumiem. Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē, lai nodrošinātu profesionālu darbu.
Galvenās tēmas:
1. Saskarsmes un komunikācijas prasmes
2. Klientu apkalpošanas principi
3. Problēmsituāciju un konfliktu risināšana
4. Emocionālā pašregulācija
Semināru - treniņu vada: Laila Majore, praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore.
Запрещено проносить/ввозить на мероприятие: