Šī gada 11. augustā Rīgā, Business Garden Riga pagalmā, svinot savu 5. gadadienu, notika ikgadējais mārketinga un komunikācijas festivāls Marketing Shake 2022, kur savstarpēji pievilkās idejas un cilvēki, radoši dzirksteļoja domas.
Šī gada festivāla vadmotīvs - radošums. Jauns skatu leņķis, neparasts redzējums un svaigas idejas – tikai tā spēsim rast atbildes uz šodienas izaicinājumiem.
Zīmolu vēstnieku un zīmolu sadarbība ilgtermiņā, veidojot uzticamu informācijas avota reputāciju, kā arī influenceru ietekmes tālāks pieaugums, mazinoties sabiedrības uzticībai tradicionālajiem informācijas avotiem. Pieaugs interaktīvais saturs, jo patērētāji savos interneta klejojumos kļūs arvien neatkarīgāki, un uzņēmumiem būs jāvelta vairāk laika un pūļu, lai palīdzētu viņiem atrast to, ko viņi meklē. Covid-19 ietekmē darba vide tiks definēta no jauna, un tas būs domāšanas veids, nevis tikai darba vieta.
“Marketing Shake lektori mēģinās rast atbildes gan uz šiem, gan citiem jautājumiem. Kā piepildīt sociālos medijus ar jēgpilnu saturu, nevis informatīvo troksni? Radošums kā vadības stils, un vai zīmola izveide var būt viena cilvēka darba rezultāts? Kā veidot saikni starp zīmolu un cilvēkiem, komunicējot krīzes apstākļos?
Šajā ierakstā redzēsiet un dzirdēsiet profesionālus lektorus un to prezentācijas:
-Pircēji inflācijas ainavā – vērtību, zīmolu un mazumtirgotāju izmaiņas
-Radošums laikā, kad viss ir ***!
-Digitālais radio. Audio, foto, video mārketinga saturs multividei
-Radošums reklāmā un citos mārketinga elementos
-Jēgpilns saturs sociālajos medijos – kā nepārcensties?
-7 tipiskas kļūdas dizainā. Pieredzes stāsti
-Informācijas kara drudzis
-Radošums un zīmoli. Pieredzes stāsti
-Radošuma aizsardzība – biežāk pieļautās kļūdas
-Ienākšana Latvijas tirgū no mārketinga un komunikācijas aspekta, kļūdas, veiksme, izdošanās. Pieredzes stāsts
-Mārketinga tendences 2023
-Kā dati var palīdzēt reputācijai?
-Diskusija: Zīmolu komunikācija krīzes apstākļos
-Kas kopīgs dušai ar labām idejām?