Iekšējā komunikācija pati par sevi tiek veidota, lai nodrošinātu veiksmīgu organizācijas uzdevumu un funkciju izpildi, lai veiksmīgāk un ātrāk noritētu sadarbība ar klientiem un sadarbības partneriem. Tad kāpēc gan iekšējo kumunikāciju neveidot arī kā darbinieku motivācijas mehānismu? Kā to izdarīt? Par to arī šī lekcija.
Biheiviorists Andrejs Kozlovs semināra laikā skaidros, kā iekšējo komunikāciju un organizācijas struktūras veidot tā, lai cilvēki, darbojoties šajās iekšējās struktūrās, būtu daļa no tām, redzētu kopējo mehānismu, izprastu procesu nepieciešamību, gūtu personīgo apliecinājumu caur organizācijas veiksmi un būtu motivēti strādāt (pie kam šajā gadījumā darbinieku apmaksas sistēma ne pavisam nav galvenā motivācijas komponente), kā arī apskatīs vairāku Skandināvijas valstu MVU un mazo pašvaldību pozitīvo pieredzi iekšējās komunikācijas izmantošanu darbinieku motivācijas veidošanā un šīs pieredzes pārņemšanas iespējas Latvijas organizācijās.