Kas ir zemapziņas magnēts, kas pievelk tevi un pārliecina par labu pirkumam?Kas notiek reklāmas aizkadrā? Paņēmieni, kā reklāmas piesātinātajā vidē, pārliecināt cilvēku apstāties un pamanīt tieši tavu reklāmu.
Rezervē 20.jūniju Digital Networking`am "Zemapziņas magnēts".
Pieredzē un ieteikumos dalās:
- Mārtiņš Zvīgulis Web Multishop Company;
Aizvietojošā asociācija vizualizācijās un masu komunikācijā
- Inta Priedola Kantar zīmola vadības eksperte;
Intuitīvās apziņas loma patērētāju izvēlē: Jūt-Domā-Dara
- Artūrs Miksons RSU Psihosomatikas klīnikas virsārsts;
Ja man būtu pelmeņi, es gan Tevi uzcienātu...
- Dr.Marita Zitmane LU Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas studiju nodaļas docente
Tēli, kas uzrunā. Reklāmas vizuālā komunikācija pārliecināšanai un pārdošanai
Tiekamies 20. jūnijā!