Организатор мероприятия "Digital Networking: e-komercijas varā": Latvijas Digitālo ekspertu biedrība, Biedrība
SMELIES IDEJAS NO EKSPERTIEM
E-komercija ir relatīvi jauna iepirkšanās forma, kura aizsākās pirms 40 gadiem. Kopš tā laika, tehnoloģiju iespējas ir spērušas milzu soli savā attīstībā un turpina ieņemt aizvien nozīmīgāku lomu mūsu dzīvēs. Šobrīd vienas no pasaules vērtīgākajām kompānijām strādā e-komercijā – Alibaba, Amozon, Uber, AirBnB, u.c. Tomēr Latvijā e-komercija vēl ir tikai attīstības stadijā un mūs gaida jauni izaicinājumi un iespējas. Nāc uz Digital Networking, kur savā pieredzē dalīties ne tikai vietējā tirgus pārstāvji, bet pārstāvji no Lietuvas.
ATRODI ATBILDES UZ JAUTĀJUMIEM
Kādas ir šī brīža e-komercijas aktuālākās tendences un nākotnes perspektīvas Latvijā? Cik liela ietekme e-komercijā ir Facebook un kā tiek ietekmēta pārdošana internetā? Kā var izmantot Facebook savā labā, lai gūtu maksimālu labumu? Kas ir “Growth Haching”, un daudzi citi jautājumi. Pasākuma laikā savā pieredzē dalās dažādu uzņēmumu pārstāvji, kuri gadiem strādājot un pētot, e-komerciju ir nonākuši pie konkrētām atziņām un trikiem, kuri darbojas.
KAM DIGITAL NETWORKING PAREDZĒTS?
Pasākums paredzēts digitālā mārketinga profesionāļiem, e-komercijas pārstāvjiem un tiem, kas interesējas par to. Daudzas vērtīgas un praktiskas atziņas noteikti iegūs digitālā mārketinga speciālisti un vadītāji, kā arī uzņēmuma vadītāji.
Uzstājas:
Sergejs Volvenkins iMarketings digitālas nodaļas vadītājs,
Ivars Erdmanis Make Commerce Latvijas vadītājs,
Reins Grants, kurš pirm 15 gadiem izveidoja aģentūras DDB startēģiskās plānošanas nodaļu,
Mindaugas Ozelis, kurš ir uzņēmuma Httpool Baltics Facebook klientu vadītājs ( ENG)
Jorens Kovaļovs Xnet.lv mārketinga un komunikācijas vadītājs.
Запрещено проносить/ввозить на мероприятие: