Palīdzība
Savs profils
Jaunums:
Reģistrējies un izmanto dažādas priekšrocības!
  • Autobusi
  • Mūzika
  • Kino
  • Semināri
  • Teātris
  • Ģimenei
  • Ekskursijas
  • Sports
  • Svētki
  • Humors
  • Dāvanas
  • Izstādes

Saziņa

Sūtīt

Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana
Vietas, laiki:
Šodien 0 Rīt 0
Šonedēļ 0
Izvēlētajā laika periodā nav pieejams neviens pasākums.

Tuvākais pasākums

Biļešu tirdzniecība ir beigusies.
Nosūti uz e-pastu
Pasākumu organizē:  PAC Agenda

Semināra - treniņa mērķis: paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas klientu apkalpošanā, komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā, nostiprinot tās praktiski ar dažādiem vingrinājumiem. Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē, lai nodrošinātu profesionālu darbu.

Galvenās tēmas:
1. Saskarsmes un komunikācijas prasmes
2. Klientu apkalpošanas principi
3. Problēmsituāciju un konfliktu risināšana
4. Emocionālā pašregulācija
 
Semināru - treniņu vada: Laila Majore, praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore.
 
Cena: 94,00 EUR + PVN
 
Vairāk informācijas: www.pacagenda.lv
 
 

Nosūti uz e-pastu

Sūtīt

  Informatīvās sadaļas
Biļešu iegāde• Palīdzība• Pasākumu organizatoriem• Par mums• Kontakti• Reklāmas iespējas• Norises vietas• Lapas karte

© 2007-2019 SIA "BEZRINDAS.LV".

Lietošanas noteikumi  

Mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.