Vai varat atcerēties kādu nesen redzētu reklāmu, kura jūs patiešām aizkustināja? Varbūt pieķerat sevi pie domas, ka jau vairākas minūtes ar lielu interesi klausāties kāda uzņēmuma stāstu, lai gan nekad neesat šī uzņēmuma produkciju iegādājies vai lietojis?
Komunikācijas profesionāļu vidē ir teiciens: tev tiek dotas 11 sekundes, lai piesaistītu manu uzmanību, un 5 sekundes, lai to noturētu. Šajā informācijas pārbagātības laikā daudzi uzņēmumi sacenšas par klientu uzmanību, lai paziņotu par savu produktu, pakalpojumu vai vispārīgi par uzņēmumu.
Uzņēmumi investē savā saturā, lai radītu dziļāku saikni ar auditoriju, aizrautu un nodotu savu vēstījumu. Stāstniecības metode ir lielisks veids kā sajūsmināt savu publiku, jo cilvēkiem patīk labi stāsti, tie rada emocionālu saikni un tos ir viegli atcerēties.
Stāstu stāstīšana tiek bieži pielietota biznesa vidē, tādēļ esam nolēmuši veidot 3 meistarklašu ciklu, lai katrs atrastu tieši to, kas viņam interesē un ir vajadzīgs, lai veiksmīgāk komunicētu. Pastāv iespēja apmeklēt visu ciklu, vai tikai 1 vai 2 lekcijas, ja esat apguvis stāstniecību iepriekš.
07.11.2019. 14:00 – 17:00
Stāstniecības jeb Storytelling meistarklase “Sajūsmini savu publiku!”
Šajā otrajā stāstniecības meistarklasē apskatīsim:
- īsumā par storytelling metodi;
- darbnīca: stāsts, kas mani sajūsmina;
- stāstu pielietošana biznesa vidē;
- zīmola un personīgie stāsti;
- darbnīca: mācāmies no reāliem piemēriem;
- apkopojums par storytelling biznesā.
Pēc meistarklases iegūsi:
- nostiprināsi zināšanas par storytelling;
- sapratīsi, kad izmantot stāstus biznesā un plašākai publikai,
- mācīsies ieraudzīt stāstniecības pievienoto vērtību biznesā.
Meistarklase domāta vadītājiem un cilvēkiem, kuriem bieži jākomunicē. Meistarklasi vada iekšējās komunikācijas un mārketinga eksperte Ieva Veidemane.
Par pasniedzēju:
Ieva Veidemane ir iekšējās komunikācijas un mārketinga eksperte, kas 10 gadus strādājusi starptautiskā kompānijā Schneider Electric. Viņas pārziņā ir bijusi gan Somijas un Baltijas iekšējā komunikācija un mārketings, gan globālais IT departaments, gan industrijas departaments ar 10 tūkstošiem darbinieku. Viņa ir veidojusi globālas kampaņas un pārmaiņu procesus visa plašā Schneider Electric ietvaros – 140 000 darbiniekiem; 25 miljardu apgrozījums. Viņa arī aktīvi iesaistās iekšējās komunikācijas ekspertu un entuziastu pulcēšanā Latvijā.
Meistarklases norises vieta:
DarbaGuru Academy birojs, Mazā Nometņu iela 31, 310. kabinets (durvju kods – 16)
Dalības maksa:
Agrā putna cena līdz 17. oktobrim par 1 meistarklasi – 60 EUR
Pēc tam cena līdz 24. oktobrim par 1 meistarklasi - 95 EUR
Vienas meistarklases dalības maksa līdz 7. novembrim - 120 EUR
Dalībnieku skaits meistarklasēs ir ierobežots. Grupa līdz 10 cilvēkiem.
Papildu jautājumiem: academy@darbaguru.lv vai +371 28 369 212 (Sigita)