Mūsdienās zīmoli ir kļuvuši par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu un mēs gan apzināti, gan neapzināti veidojam attiecības ar tiem. Zīmolu vēsture ir krietni senāka un tie tiek lietoti jau vairākus gadsimtus.
Zīmola attīstīšana ir katra uzņēmuma iespēja vēl vairāk palielināt savu konkurētspēju un pievilcību klientu acīs. Tāpēc ir svarīgi saprast, kas veido zīmolu un kā zīmolu padarīt interesantāku un atbilstošāku pašreizējiem vai nākotnes tirgus apstākļiem.
Seminārā runāsim par:
- Kas ir zīmols un kā tas ir vēsturiski attīstījies.
- Kā veidojas zīmols.
- Zīmola attīstīšana.
- Zīmola pievienotā vērtība.
- Veiksmīgi izstrādātu zīmolu piemēri.
Ekspers: Mārtiņš Barānovs ir zīmolu un dizaina aģentūras BrandEleven vadītājs ar vairāk kā 10 gadu pieredzi zīmolu radīšanā.
Norises laiks: plkst. 15:00-17:00