Pēdējā gada laikā Latvijā par vienu no aktuālākajām tēmām digitālajā mārketingā ir kļuvusi Real Time Bidding & Programmatic Byuing (saīsin.: -RTB) pareiza un efektīva izmantošana mērķa auditorijas piesaistē. Tirgū ir kļuvuši pieejami dažādi risinājumi, kas būtiski apgrūtina uzņēmēju pareizu izpratni par RTB, tās veidiem un iespējām.
Prezentācijas mērķis ir veidot pareizu izpratni par RTB un tirgū pieejamo risinājumuiespējām un efektivitāti.
Īss semināra galveno tēmu izklāsts:
- Kas ir RTB un Programmatic Byuing ? Kā tas darbojas un kas uzņēmējiem par to ir jāzina ? Plusi un mīnusi. RTB iespējas.
- RTB versus “tradicionālie” digitālie mediji. Atšķirības, mērķi. RTB kreatīvu pozicionēšanas iespējas. Kad tomēr izvēlēties RTB ?
- Latvijas tirgū uzņēmējiem pieejamie RTB risinājumi.Ko un kad lai izvēlas ? Īss apskats, iespēju salīdzinājums.
- Atbildes uz dalībnieku jautājumiem/diskusija.
Ar informāciju dalīsies eksperte: Velta Mestere, RealWeb Latvia direktore, interneta mārketinga eksperte ar vairāk kā 8 gadu pieredzi, pārstāv starptautisko digitālā mārketinga aģentūru RealWeb, kas ir viena no TOP 3 interneta aģentūrām Austrumeiropā. Latvijā aģentūra darbojas kopš 2013. gada, un ir PIRMĀ aģentūra Latvijā, kas sākusi izmantot un turpina veiksmīgi izmantot Real Time Bidding un Programmatic buying sistēmas Latvijas un ārzemju klientu reklāmu kampaņās.
Reģistrācija: http://ej.uz/E-klubs_110417